Back in game.

Godkväll!
Yes, det har hänt igen. Operationen är inställd. Doktorerna tyckte inte alls
att man skulle sövas och allt det där om man hade varit förkyld... så... ja.
Nu blir det någon gång i januari förmodligen. Man har inte bestämt riktigt
än. Den här gången känns det iallafall mycket bättre, eftersom att jag var
så pass förberedd på det.

Idag har jag annars varit på stan med mamma och handlat julisar. Efter
att vi hade varit på sjukhuset så tyckte mamma inte att jag behövde gå till
skolan, så vi slank ner på stan, som sagt var. Vi handlade mössa, halsduk
och en slips till pappa. Och lite sygrejer och tyger till utklädningskläderna
som vi håller på med till kussarna. Åh, dom blir supersöta! Ska absolut
visa bilder sen när allt är klart.

Nu har jag iallafall massor av tid för att fixa klart allting så att det blir en
perfekt jul. Mysigt! Får förresten ladda upp julkalendern imorgon, för jag
har inte tänkt på att ta julbilder idag direkt...

Pussåhej!
/Lovisa

Ps. Eftersom att jag är cool så är jag den första någonsin som har fått ställa in
sin skoliosoperation två gånger i Sverige. Det blir något att skriva i mitt CV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback