Bara tre dagar kvar.

Halloo!
Idag är jag så gott som frisk! Okej, det kanske var lite att ta i, jag har kvar förkylningen,
men febern är ju borta nu iallafall. Så imorgon får jag återse min kära skola! Kommer
i och för sig bara vara där i kanske... en timme? Eller hur lång tid tar en avslutning?
Haha, men det blir skönt. Superskönt. Hade knappast pallat att sätta in mig i skolan
igen. Idag har jag annars gjort... Precis ingenting. Haft tråkigt. Tills pappa kom hem
med ungefär 17 julblommor! Då blev jag lite glad. Så nu har vi julblommor (= julstjärnor,
hyasinter, minijulstjärnor, amaryllisar och julrosor) överallt i hela huset. God doft säger
jag bara.

Nu måste här julstädas. Mitt rum ser... äckligt ut. Blä!

Hehe, detta måste bara bjudas på, innan jag
avslutar inlägget (taget igår natt):


Sjuk, sjukt trött (klockan var... halv två?), sjukt ful. Underbart!
Och juste, det ska föreställa en slängkyss.

Haha.
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback