Feber.

Godkväll!
Idag har jag varit ännu sjukare än vad jag var igår. Hade 39 grader imorse. Usch.
Så jag har sovit hela dagen. Ätit lite... Snytit mig kanske 543999 gånger. Dessutom
strekar min röst ibland. För jag är så slemmig i halsen. Mamma trodde att jag kanske
hade några bakterier i lungorna som gör att jag blir sådär igenslemmad. VILL INTE!
Kan jag inte bara få vara frisk? Jag orkar inte ens tänka på hur sjukt asmycket plugg
som jag kommer att få sitta med på jullovet.

Jag vill svära mycket, så det är nog bäst att jag slutar här!
Hejdå.
/Lovisa

Ps. Okej det snöade iallafall idag. Även i dom allra mörkaste stunderna
finns det små ljusglimtar (haha, obs med en tung underton av ironi!).

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej, bara så att du vet så behöver inte du och jag lämna in labraporten förrän torsdagen efter lovet.

Krya på dej och ha ett bra lov :)

2006-12-20 @ 10:32:35
Postat av: Lovisa

Matila: Åh, värsta bra! Tack så mycket, och hare superbra du med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback