Julrea.

Hej!
Idag har jag varit på stan hela dagen. Uträttade en massa saker. Jag gick  till klockaffären
och gjorde mitt klockarmband mindre, jag köpte lite pärlor som man kan sätta på på min
långa kedja som jag fick i julklapp, jag bytte min almenacka som jag också fick i julklapp.
Och så shoppade ljag ite kläder såklart. En underbar svart kjol; diskreta fickor i sidorna,
hög midja, snyggt fall. Mh... Och en klänning med polokrage. Tyvärr inget på rean. Eller jo!
Ett par svarta små loafers, som jag tänkte ha till kjol/klänning. Och så en kofta också. Såklart.
Hehe. Det var väl ungefär det. Nu har jag ont i ryggen.

  
Här är klänningen (H&M) och skorna (Wedins).
Min klocka som jag fick i julklapp syns även på klänningsbilden!

Over and out!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback