Lördag.

Hello!
Var hemma igår från skolan också. Idag känns det lite bättre. Jag känner mig
faktiskt helt frisk i kroppen, men jag låter fortfarande lite som en kråka när jag
pratar. Fast det har också bättrat sig lite. Igår kväll hade jag myskväll med
mammsen och Sofia. Vi kollade på
film och åt pizza, glass och chips. Yes, ibland
slår vi på stort! Sedan kollade vi på lite mer film (oj, länken blev visst till boken,
men jag kunde inte någon bra på filmen...). Idag har jag och de tidigare omnämnda
gjort en paketkalender till min kusin Beata. Eftersom att hon bara är typ 3 år så får
hon kalendern nu, alltså bara en halv. Annars kanske det hade blivit lite mycket...
Nu ska jag på prommenix med mamma och kanske kanske kan jag tvinga henne
en sväng ner på stan. Hoppas, annars vet jag inte hur det ska bli med mina julklappar!

Ha en bra lördag!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback