Lucia.

Hej alla och Glad Lucia! (säger man förresten glad Lucia? Kanske inte... Hm.)

Trodde att jag skulle vara helt död idag, eftersom att jag hade sjukt svårt att sova,
men så död var jag faktiskt inte. Bara medvetslös kanske... Luciatåget i skolan
var jättemysigt. Kören var väldigt duktiga! Haha, fast det hände en rätt konstig
sak (anående luciatåget) jag skulle bara springa till skåpet och hämta min kamera,
så stoppar en tjej i tvåan mig och säger "Alltså, det är så att jag har inget rött band,
skuuuulle jag kunna få låna ditt band [jag hade ett rött band i midjan, dagen till
ära]?" "-Öh javisst" säger jag och ger henne bandet. Sedan när Luciatåget var
slut och jag stog och väntade där de medverkande skulle samlas, så kom hon
inte och gav tillbaka mitt band. Senare på dagen ser jag henne i matsalen, och
då har hon mitt band på sig, som skärp. What liksom. Tyckte mest att det  var...
ganska konstigt. Det påminde mig om en insident som hände i nian, när en tjej
i sjuan hade hittat Davids tröja på gympan, och sedan hade på sig den i två (!)
dagar. Skumt.

Aja, nog om detta, dagen var trevlig. Fast jag kan inte neka till att jag har kolosalt
mycket plugg som väntar på mig, det gör mig lite arg. Blä.

So long!
/Lovisa


Kommentarer
Postat av: maya

haha, ja hon va ju lite konstig... om du vill så kan vi ha en hård strid om Det Röda Bandet! =)

Postat av: Lovisa

Maya: Haha ja, väldigt konstig om jag får säga det själv. Lätt vi ska slåss för mitt Det Röda Bandet!

2006-12-13 @ 22:18:24
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback