Onsdag.

Tjingeling!
Funderar på om jag ska orka mig iväg till skolan imorgon... Vet inte... Med den här
förkylningen kommer det inte bli så kul, men om jag inte har någon feber imorgon
ska jag nog försöka ändå. Jag blir ännu mer sjuk av att sitta här hemma och bara
stirra in i datorn. Sällskapssjuk alltså. Jag vill leka med mina kompisar! Det är
dåligt att vara ensam man tänker för mycket då.

Och så vill jag köpa mina sista julklappar. Det ska jag nog göra imorgon, eller på
fredag. Jepp. Idag har vi förresten köpt julgran! Pappa sa att den var väldigt fin,
fast just nu ligger den inne i ett nät. Åh, om det är nått som jag gillar så är det
julgransdoft... Mh! Jag ska nog skaffa mig en julgransparfym. Haha, om det finns
någon sådan det vill säga!

Nej nu ska jag fixa det sista till mina kusiners julklapp, hejsvejs!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser dig för lite! ändring på det next year! puss

2006-12-20 @ 21:09:43
Postat av: Anonym

från... din he4mliga beundarer elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback