Ontdag.

Goddagen!
Idag när jag skulle gå upp så skrek hela kroppen "NEJ, stanna i sängen din idiot".
För en gång skull så lydde jag min kropp, och låg kvar i sängen, och så småning
om somnade jag om. Nu sitter jag här med en täpt näsa, och en väldigt krasslig
hals. Blä, blä, blä. Men jag ska jobba järnet på att bli frisk idag. Får väl hälla i mig
honungsthé och vira in mig i hundra filtar. För om sex dagar ska jag vara frisk,
annars kommer jag att skjuta något (förmodligen mig själv). Så vare med det!

Dagen har bara gått åt till att ligga framför tv:n, funderat på vad jag ska köpa till
vissa personer i julklapp (bl.a. till pappa, varför är alltid pappor så svåra!?) och
käkat lunch med just pappa.

Det vore så himla bra om jag skulle orka att ta mig ner på stan i eftermiddag,
denna vecka måste ju alla mina julklappar vara inhandlade. Och nu tror jag
faktiskt att jag vet vad jag ska köpa till alla. Eller, så var det ju det där med
pappas julklapp... Men vi får se, något ska jag väl alltid kunna hitta på!

Nu ska jag rota fram en mysig film. Helst julkalendern från 99,
Julens hjältar.
Åh, den är min absoluta favvo. Visste ni förresten att han som spelar julbocken,
Per Ericson, dog innan Julens hjältar hade börjat sändas på tv? Uschligt.

Ha en bra dag allibody!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: ms durden

nya beatlesskivan vafan, given pappapresent!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback