Sjuk!?

Hejhej!
Idag var jag bara på klassrådet i skolan, sedan satt jag i bibblan
ganska länge och läste min omtalde bok, men efter det bestämmde
jag mig för att skippa aids/hiv-grejen som vi skulle lyssna på. Så jag
åkte hem, och sedan vidare till Anna som också var hemma idag.
Känner mig faktiskt riktigt krasslig... Rätt som det är så rinner det ur
näsan på mig, och jag har en retlig hosta + lite smått med huvudvärk.
Gillas inte. Får verkligen inte inte inte vara sjuk på måndag, då jag
läggs in igen. Borde egentligen skriva min filmanalys nu, men jag
tycker nog att jag ska ligga och vila lite istället. Min lärare tycker synd
om mig, så det ska nog gå bra med det där...

Längtar sååå mycket efter julafton, och dagarna runt den 24:de,
efter att jag och Anna såg en viss film som man blir så himla
julstämningsfull av. Hihi. Mys.

Nu ska jag ompyssla mig själv.
Hare så bra!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback