Tredje advent.

Tjohej!
Idag är det julbak i mitt hus. Mycket julbak. Vi ska baka pepparkakor, pepparkakshus
(vi skulle ju egentligen gjort det igår, men degen var tvungen att stå en dag...) och
 julgodis i maaaassor. Jag älskar att julbaka! Mihi. Och så är det ju tredje advent
idag också. Trevligt trevligt. Kom just under fund med att fjärde advent kommer ju
iår att infalla på självaste julafton. Ballt. Nooo, jag har börjat säga "ballt". Jag säger
det hela tiden! Men jag får ju inte börja förpesta min blogg med det också.
Annars så ska jag plugga idag. Skit, jag har asmycket plugg. Jag vill inte! Kan skolan
inte bara softa lite nu när det är sista veckan!? Nejrå, en bokrecension, ett bokreferat,
en boklogg, en filmanalys, en kemilabbrapport, en fysiklabbrapport och ett spanskaarbete!
Suck.

Nu ska jag kanske julpynta lite (i väntan på att pappsen
ska komma hem med ingredienserna till julbaket).

Hare så fint!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback