En sen måndag.

God(sen)kväll!
Okej, jag hatar när jag fastnar såhär framför datorn sent
på kvällen, måste verkligen gå och lägga mig snarast!
Men en liten uppdatering ska jag nog hinna med, på
begäran av Mayisen. Hihi. Idag har varit en lång måndag.
Skulle inte vilja påstå att måndagar någonsin har varit
sådär jättekul, och denna måndag skillde sig väl inte
direkt från mängden... Har mest kommit på hur extremt
viktigt det är att man har BRA lärare. Seriöst, det går inte
att lära sig något om läraren gör en arg eller lär ut konstigt.
Eller inte lär ut över huvud taget. Fast då är det ju iof inte
så konstigt att man inte lär sig nått, haha.

Veckans schema är förövrigt stressigt. Eller alltså; pluggigt.
Jag har ett spanska och ett matteprov att se fram imot.
Gillar det inte!

Men på fredag är det 1:a december och på söndag är det
1:a advent, och det är iallafall väldigt väldigt väldigt bra!

Måste verkligen sova nu.
Nattinatti!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback