Frågelista.

Åh, hittade en sån här rolig musikgrej.
Okej, ska bara sätta på musiken...

Sätt på "blanda" eller något likande på din musikspelare,
byt låt efter varje fråga. Artistnamnet på den låt som kommer
är svaret på frågan. FUSKA INTE!

1. Vem är mest lik dig?
Cornelis Vreeswjik (Haha!)
2. Vem är mest lik din mamma? Red Hot Chili Peppers
3. Vem är mest lik din pappa? Madonna (Haha lätt)
4. Du vore ett perfekt par med... Cindy Lauper (HAHAHAHHAHAHAHA)
5. Du skulle lätt bli bästis med... The Beach Boys
6. Ni skulle avsky varandra, du och... Nick Cave and Te Bad Seeds
7. Du drömmer om att träffa... Stevie Wonder (åh, Stevie, du finns verkligen i mina drömmar...)
8. Du har vilda sexfantasier om.. Sophie Zelmani (Eh varför vill dom att jag ska vara lesbisk!?)
9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om... Bon Jovi (Haha jaa, alltid.)
10. Vem har världens vackraste röst? Petter (EEEH HAHAHAHA! Jag dör!)
11. Vems röst vill du ha? Oasis
12. Du tror att du är släkt med... The Cardigans (Absolut inget mig imot.)
13. Du skulle vilja ha följande artist/band som spelade på din nästa födelsedag... Anel feat Dirty D ('Skåneresan', helt rätt. Eh, det är nog bara Anna som vet vilka det här är förövrigt. Typ svensk hiphop.)
14. Du dansar bäst när du hör denna person/dessa personer... Akon (Ah visst då släpper jag loss. Eller inte)

Hihi det var kul.

Ha en bra kväll!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: ms durden

HAHA jag dör av garv hahahah. fy fan vad klockrent :D

Postat av: ms durden

bon jovi, petter, anel f. dirty d & akon var lätt bäst.

2006-11-20 @ 13:06:09
URL: http://annaberglunds.blogg.se
Postat av: wetter

jag gillade! tester för alltid! på mkin blir svaren typ bara "rådgivningen" eftersom dessa låtar ligger på mest spelade låtar..

2006-11-21 @ 17:30:53
URL: http://weelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback