Fredag.

Hejsan!
Idag blir det en nyttig och nödvändig dag. Med det menar
jag att jag ska plugga. Engelska och historia. Måste. Det
finns inga men! (Men varför sitter jag här då?) Och så ska
jag kanske träffa Anna. Det är både nyttigt och nödvändigt.
Hehe. I eftermiddag ska jag gå och träna med Elin. Åh, jag
saknar mina springturer, men det går ju inte direkt att springa
i det
här vädret... Aja, det blir skönt att träna lite iallafall.

Nej, nu ska jag gräva ner mig i skolböckerna.
Kanske med den här underbara Paul & Joe-
klänningen i tankarna, som jag mer än gärna
skulle ha på mig på självaste julafton.

Tänkt JULAFTON! Jag smälter...
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Niki

Idag är det min pluggdag också =( Innan lovet tänkte jag att jag skulle plugga en massa under veckan...men har förskjutit det hela tiden =P

Postat av: Lovisa

Niki: Precis samma här jag bara skjuter upp det och skjuter upp det hela tiden. Dålig självdisiplin är vad jag har!

2006-11-03 @ 15:48:58
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback