Lång tisdag.

Hej!
Ja, denna dagen var en lång dag. Och än är den inte slut.
Skolan slutade halv fem... Fast i och för sig så hade vi mest
kollat på film på eftermiddagen, The Crash (jo, en väldigt bra
film faktiskt, det bästa var kanske att
denna heting var med...),
så det var kanske inte så jättesynd om mig och om klass ändå.
Men man blir ändå så slut i huvudet av att bara vara i skolan.
Vet inte varför! Det är strange.



Det ljus jag har framför mig just nu är iallafall att det är Grey's
Anatomy ikväll, kul indeed. Jag och mamma myser alltid till
det framför Grey's så det blir väl lite popcorn och sådär också.
Man borde mysa mer på tisdagar!

Okej jag borde verkligen plugga lite spanska nu. Blö.

Kram!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: ms durden

raaawr, ryan philippe är åååh sååå het.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback