Onsdag med FF.

Goddag!
Idag var en skön Onsdag måste jag säga. När jag vaknade kom
jag på att jag hade lite sovmorgon, somnade snabbt om. Sedan
gick jag till skolan och hade bara två lektioner. Åt god lunch. Hihi.
Nu sitter jag och chillar och väntar på att det ska bli skolkör. Åh,
så mysigt att vi sjunger julsånger. Inte så mysigt att jag missar
Lucia. INTE. Väldigt ledsen i ögat.

I mina öron dunkar Foo Fighters. Hörde dom imorse på MTV och
fick dom på hjärnan. Tusan dom är riktigt bra fortfarande! Mums.

Okej, denna dag får bara 3/5 för jag måste säga att jag har fått
ganska big time ångest över att jag har mycket skolarbete. Åh.
Som jag inte har tänkt på tidigare. Måste ju läsa två böcker och
skriver boklogg, resention och referat + spanska prov på fredag
nästa vecka. Fast böckerna är till typ v 50. Men ändå. Uäh.

Bit ihop.
/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback