Söndagig Lördag.

Tjingeling!
Idag har varit en lugn och lång dag. Har verkligen känts som
Söndag. Och söndagar är ju mysiga så det har bara varit
trevligt. Har gått en prommenad, på kyrkogården bl.a. och
kollat på alla ljus. Det var väldigt vackert. Så har jag bakat
lite. Fikade nyss och då blev det saffransgifflar. Åh, inte nog
med att jag älskar gifflar, när det dessutom är saffranssmak
så är det ju gudomligt! Haha! Hm... Vad har jag mer haft för
mig idag? Nja, typ inget mer. Slappat vid tv:n. Skönt skönt.
Ikväll ska jag nog förbi Anna och kolla på hennes nyinredda
rum. Kanske kika på en film eller så också.

Förresten så är jag mer eller mindre förkrossad i och med
att
Danny åkte ut igår på Idol! Hallå, han var ju min och Annas
loverboy! Söt...

Byebye /Lovisa


Kommentarer
Postat av: maya

Ja danny var lungt sötast!

Postat av: Lovisa

Maya: Ja verkligen, hur kunde han åka liksom hallå!?

2006-11-05 @ 21:57:39
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback