Djävulen bär Prada.

Nu är jag precis hemkommen från bion. Djävulen bär Prada allså.
När jag steg in i biosalongen så hade jag absolut inga särskilda
förväntningar, eftersom att jag har hört allt från att det är den sämsta
film dom någonsin sett, till den bästa film dom någonsin sett!  Själv
måste jag säga att den faktiskt var helt okej. Väldigt underhållande
och... liksom... bra. Stundtals satt jag ju bara och dregglade över
diverse Prada-skor, Marc Jacobs-väskor och Hermés-sjalar, men
storyn var också helt okej. Dessutom tycker jag NY-miljön är så
härlig, och för att inte tala om
Paris som dom också är i. Great!

Betyg 4/5 skulle jag nog vilja påstå.

Nu är det Desperet som gäller!
Kramar /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha, jag har precis också varit och sett Djävulen bär Prada! och jag har dessutom precis skrivit om den i min blogg, precis som du:P Tokig det kan bli. Jag gillade den, hoppas du har det bra Lovisa och att allt går bra emd alla läkarbesök och grejjer du gör inför operationen. Saknar dig! Kram maya

Postat av: bajs

;'( bläää jag missade dh för vi har tydligen inte femman här. typ alla +kanaler men inte femman? thats so weeeeird. kul att höhö den var bra. jag & mami sa också se den. puuuusss

2006-10-31 @ 22:05:44
Postat av: Lovisa

Maya: Åhå, är det så! Vilket sammanträffande då. Ska ta en titt på din blogg. :) Jadå, det går bra, kom nyss hem från en röntgen. Saknar dig med söto.
Anna: Nej gjorde du!? Det var inte roligt. Du får se reprisen på typ... söndag. Du måste. För det hände en maaaaassa saker. Puss på dig med mitt älsk!

2006-11-01 @ 09:13:18
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se
Postat av: Jennifer

Åh, jag har också sett den, men boken är mycket bättre. Tyvärr skiljer boken och filmen sig åt lite för mycket.

2006-11-04 @ 19:50:58
URL: http://cantfightthemoonlight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback