Han är min...

Åh! Läste nyss på Ebbas blogg att det är slut mellan
Ryan och Reese . Jippie, nu är han min!  Okej, man
får faktiskt drömma... Men suck så snygg han är.

Annars så har jag sett den första snön. Underbart!
Fast den mest kom och gick. På ungefär 5 minuter...
Aja, den kommer igen.

Var nere en sväng på stan också. Kikade lite på
vinterskor. Jag vill ha något rejält... Verkligen snö-
skor liksom. Kankse något i stil med det här?

Har en hel del plugg som jag borde göra nu...
Suck, det blir nog en kopp Irlänskt thé istället.
Kram /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag hejar på dig och Ryan :D

Postat av: ryan philippe + anna berglund = LOVE IS IN THE AIR

YEES! HAHA OFTA DIN! JAG SÅG HONOM FÖRST... MMMM ÖGONORGASM....

2006-10-31 @ 22:04:50
Postat av: Lovisa

Cassie: Haha, det var snällt! Man kan ju alltid hålla tummarna liksom... ;)
Anna: Hehehehe.

2006-11-01 @ 09:14:12
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback