Söndagsmåndag.

Hello there.

Idag känns som en riktigt söndagsaktig måndag. Alltså,
det känns som att det är söndag fastän det är måndag.
Så idag ska jag bara ta det lugnt, städa iordning lite i mitt
rum, kanske ta en sväng ner på stan med syster och ikväll
funderar jag och mamma på att gå på bio.
Djävulen bär
Prada
blir det nog. Vet inte om den är särskilt bra, men
det är ett måste för modenördar som jag. Hehe. + att
Meryl Streep är en av min mammas favvoskådisar.

Nej, nu ska jag fräscha upp mig lite, sitter ju här i mjukis-
kläder... Men jag kan ju inte direkt påstå att man blir så
pigg av det gråa vädret. Aja.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Sara

Djävulen bär Prada är faktiskt bra! Fast boken är mycket bättre ;)

Postat av: Lovisa

Sara: Aha, vad bra då! Ja, det brukar ju ofta vara så att böckerna är bättre... Fast själv har jag faktiskt inte läst boken.

2006-10-30 @ 15:21:09
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback