Autumn in my heart.

image137
Hejsan!
Mm, hösten är här. And i love it. Många tycker nog att jag är lite dum/tokig. Men jag äääälskar verkligen hösten. Den luktar så gott. Smakar så gott. Den är så fin. Man får ha en fin sjal/halsduk och sin fina höstjacka. För mig är den här underbara hösten i september till oktober, sedan blir det inte alls lika kul. November är så... grå. Så novmber får tyvärr inte vara med under benämning höstmånad för mig.

Skolan idag rullade på som vanligt. Hade första skolkören för terminen! Det var kul, men hjälp vad många vi var.

Dagens låt: Bubble toes - Jack Johnson, gud vad den har suttit svetsad på min hjärna idag!

Nu ska jag kika Sex and the City.
Hejdå gullungar! /Lovisa

Ps. Förresten, igår köpte jag och Anna Friskis & Svettis-kort, och startade vårt nya träningsliv. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback