hello and welcome to my life!

Senast lästa bok: Den gamle och Havet av Ernest Hemmingway
Hår: MÅSTE BESTÄLLA KLIPPTID!
Favoriträtt: Hemalagat lyx.
Dricker: Lättmjölk till maten.
Musiksmak: Lyssnar på det mesta. Men rock och duktiga sing-a-song-writers går alltid hem.
Musikfavoriter: (Just nu:) Red Hot Chili Peppers, Queen, Jack Johnson, Ane Brun, Bob Dylan, Ebba Forsberg.
Bästa låt: Hjälp, vet inte. Jättemånga.
Favoritårstid: Vintern (runt jul) och sommaren (i juli/augusti).
Klädstil: Mordern med personlig edge.
Viktigaste ägodel: Min laptop, verkligen.
Bästa vännerna: Anna, Maya och Elin.

Det mest tragiska är: Att jag satt uppe till halv fyra och kollade på gamla Top Model-avsnitt igår (idag!).
Jag önskar:
Att jag fick resa hur mycket jag ville och precis när jag ville.
Jag vill bo: Där jag trivs och inte blir uttråkad.
Senaste drömmen: jag kommer ihåg är att jag och Anna åkte skidor i Åre men alla Uppsalas skolor.
Min ångest beror på: stress, otillräklighet och osäkerhet.
När jag fyller 18 år vill jag: parta helt galet!
Om jag nån gång får barn ska jag: vara världens bästa mamma.
Jag ser fram emot att: Sluta skolan och göra precis vad jag känner för.

Nåt ibland det bästa som finns är: Dansa naken till sjukt hög musik i mitt kök på Gräddö.
Jag hatar att: vissa människor inte vågar ha en egen identitet och åsikt.
Det bästa med mig är: att jag har dom grymmaste vännerna. Slå det om du kan!
Jag är riktigt dålig på: att komma ihåg saker...
Jag stör mig på att: det finns så mycket här i världen att störa sig på. Jobbigt.
Om 10 år: har jag ett schyst liv på ett schyst ställe med många schysta personer som älskar mig.
När jag träffar någon jag gillar tänker jag: Hej!
Jag är stolt över: Att jag klarade vårterminen i ettan fint med operationen och allt.
Jag vill lära mig: Två till flytande spårk (utöver svenskan alltså).
Jag är förvånad över: hur snabbt sommaren gick.

När jag blir stor ska jag bli:
Större!
Jag blir stressad av: Skolan och när jag är tillsammans med morfar på en flygplats.
En otäck känsla: Ensamheten.
Det mysigaste ordet: Mys.
Om jag bara hade en dag kvar i livet: Skulle jag ha ganska mycket ångest.
Barndomsminne: När jag höll ett elektriskt lucialjus mot toalettväggen (när det var släckt där inne) för att visa Elin och Oskar vilken fin stjärna det blev av ljuset på väggen, dom blev helt livrädda och grät och skrek. Denna händelse är nu känd som "Den mörka grå".
Min största fobi: Fjärilar kanske... Haha, nej det är ingen fobi, men dom är läskiga.
Jag skulle behöva: lite trevliga klädesplagg och accessoarer inför hösten.

Kommentarer
Postat av: snor

morfar på en flygplats? what :b

2007-08-13 @ 14:57:07
Postat av: Lovisa

Haha, ja alltså han gör en SJUKT stressad eftersom han själv alltid blir så stressad av flygplatser... Alltså stå i köer, checka in i tid osv osv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback