Rädd och svettig.

image134
Audrey är i alla fall snygg (Bild www.posters.com).
Hej!
Idag har jag sprungit runt på stan med mamma och syrran. Vi gjorde en massa ärenden. Bl.a. hjälpte jag till att hitta ett par snygga jeans till Sofia, syrran alltså. Hon blev överlycklig och nämner nu ungefär var tionde minut hur mycket hon gillar sina nya jeans. Jag fann iallafall en asläcker svart fodralklänning (äntligen!). Den har ryggurringning också, huuur snygg som helst. Från Weekdays egna märke. Blev även en ring med stor, bärnstensliknande sten och ett nagellack. Tjoho!

Man skulle nu kunna tro att jag har haft en utomordentligt trevlig dag, men tyvärr är så inte fallet. Det är nämligen lönehelg, vilket resulterar i att det är ca 12939019 personer på stan. Alla helt hysteriska. Jag mest rädd och svettig.

Nu ska jag hjälpa till middagen.
Adios! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback