sökes; vän.

image133
(Bild: supermodels.nl)
Hej!
Här sitter jag coh tänker att jag måste skaffa fler vänner. Fast. När jag tänker lite till så tänker jag att nja, kanske inte, ändå. Jag tycker det är ganska trevligt att vara med mig själv. Jag får tid för mycket mer saker som jag aldrig skulle ha tid med om jag hade ett gigantiskt umgängesnät. Läsa till exempel. Och lyssna på ny musik. Och städa!

Idag gick jag ganska kort i skolan, fast det kändes länge. Knäppt... Efter skolan åkte jag ner med några (nya! plus i kanten där) vänner och käkade glass i solen. Det var värt.

Ikväll ska jag och mamma hyra film och äta krabba. Jag och mamma är så bra.

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: snor

schyst. fuck you!

2007-08-24 @ 17:30:15
Postat av: Lovisa

snor: jag trodde ju att du och jag bara var låssaskompisar! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback