The Departed.

image129
Bild från Twitchfilm.net
Godkväll!
I'm home. Nu har jag kommit hem för att stanna, alla sommarens resor är nu slut. Min och Annas vecka på Gräddö var jättemysig (såklart). I lördags när det var så fint väder låg vi på bryggan och njöt, såå härligt. Något som även måste nämnas är att jag har tagit mina två första dopp för i sommar den här veckan! Och nej, det finns ingen värre badkruka än mig.

Ikväll har jag och mamma hyrt film. The Departed, äntligen fick jag se den. Tyckte den var bra, spännande, men genren är inte riktigt min smak... Lite för mycket blod och pang-pang för min stil. Men skådisarna är ju verkligen icke att klaga på så den är klart sevärd. Jag och Anna såg förresten
Illusionisten. Den var inte lika bra som jag hade förväntat mig, men fortfarande bra. Och skådiarna var ju mums-mums.

Nu måste här sovas, klev upp åtta imorse för att packa
och städa i ordning det sista på Gräddö. Så jag är t-r-ö-t-t.
Puss och Godnatt!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback