Vad dom heter? Ben!

image135
Sienna miller för Vogue. En photoshoot jag inte skulle tacka nej till..! (Bild: www.style.com/vogue)
Tjingeling!
Idag var egentligen första riktiga skoldagen, när vi fick jobba på lektionerna och så. Men det gick bra. Slutade 14.15 sååå... Hade min första (för gymnasiet) religionslektion, det var superkul! En tråkig sak är dock att jag har fått min engelskalärare i spanska och hon är... Eh ja... Inte. Bra.

Efter skolan åkte jag och Anna hem till mig. Först bakade vi en deg och la oss i min säng och kollade på Lilla Sjöjungfrun. Underbar film. Underbart rolig film! Något som man till exempel aldrig har lagt märket till är att Ariel bryter. Låter typ lite franskt/tysk. Men tydligen så är hon som gör rösten från Norge... Ah, det var vädigt kul i alla fall.

Sen tog vi vårt pick å pack och åkte hem till Anna och käkade middag. Efter det rullade vi ner mot stan för att fotografera lite. Jag modell och Anna fotograf alltså. Kan kanske lägga upp lite av resultatet sen. Tror att det blev rätt schyst faktiskt!

Nu ska jag kanske spana in den där nya reality serien som utspelar sig på Akademiska.
Ciao! /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback