Kallt, klipp och semeldag.

Men hej!
Alltså sorry sorry, varför uppdaterar jag aldrig här? Okej, jag kan avslöja att jag faktiskt
har en annan blogg också. Men på den är jag anonym så jag skriver inte ut någon
adress här. Ni får väl leta om ni är interesserade. Hihi. Denna veckan har jag sportlov.
Skönt, fast... Ja, nej jag orkar inte tänka på skolan nu. Idag har jag klippt mig. Åh, det
är en så underbar känsla att vara nyklippt. Jag älskar att klippa mig! Önskar att håret
kunde växa lite snabbare så att man kunde klippa sig oftare. Haha.

I helgen har jag i lördags shoppat. Kul! På kvällen var jag med anna. Vi hade det mys
och kikade på melodifestivalen och lite sånt. På söndagen tog jag det nog mest lugnt.
Igår också, fast på kvällen åkte jag till elin. Där var vi festsugna. Fast först kollade vi
på en av de bästa filmer jag vet
Eternal Sunshine of the spotless mind. Mh, den är
sjukt bra! Fast, som en av tjejerna som var där sa, antingen älskar man den eller så
hatar man den. Så det är väl olika, i guess. Sen kom iallafall vår käre vän Albin och
tillsammans med honom åkte vi till en annan tjej. Där var det lite mystiskt, inte riktigt
vad vi hade tänkt oss. Men vi hade det jättetrevligt ändå! Senare på natten tog fyra
personer (inklusive jag dårå) taxi hem till elin. Där däckade jag på ungefär fyra röda. Haha.

semla

Idag så ska jag självklart käka semlor! Mumsigt mumsigt.
Ha det superbra!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: elin

det var en trevlig kväll. blir mys i helgen med dig! puss

Postat av: Maya

aa jag hörde av anna att ni inte åkte idag. kommer du hem på söndag? ÄLSKÄLSK!

2007-02-23 @ 00:48:03
Postat av: Felicia

Semlor är ju såå gott!

2007-02-23 @ 20:22:54
URL: http://felicasara.blogg.se
Postat av: Camilla

Åhh så gott det ser ut.

2007-03-09 @ 18:09:46
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: Anonym

mumsigt :)

2007-03-20 @ 19:13:22
URL: http://liseandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback