Årets första dag.

Hallåhallå!
Idag är alltså årets första dag. Trevligt! Har mest bara varit hemma idag. Var i och för sig
ute en sväng med Molly (elins hund som vi har varit hundvakt till igår & idag), men det är
nog den enda friska luft jag har fått idag. Så jag har lekt ganska mycket med min syrras
nya dator (som jag skriver på nu). Den är häftigare än min. Det gillar jag inte! Förresten
är det exakt en vecka kvar tills skolan börjar. Hu. Och jag är även arg för att jag aldrig får
någon remiss från sjukhuset. Hallå jag vill faktiskt veta när min operation ska vara!

Jag borde gå och duscha nu... Orkar inte... Måste.
Poff.
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Wetter

haha, mindes inte att molly var hos er, så ajg blev ganska paff när ajg släte att du vart ute med molly!

Postat av: Lovisa

Elin: Haha, nej men vi hade bara köpt en hund & döpt den till samma namn som er hund! Närå. ;D

2007-01-02 @ 23:57:11
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback