Listigt.

Lördag. Så, så, så skönt. Veckan var verkligen krävande. Jag underhåller mig själv
med en liten lista, om du vågar så kan du läsa den!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa:
4 nycklar och ett kipp till datarummet på skolan.
Vilken svordom använder du mest: Fan.
Äger du en iPod: Yes - Ipod Mini.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 07.15, oftast.
Hur många resväskor äger du: Näe inte jag, min mor och far.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute: Haha no thanks.
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica.
Ta bilden eller vara med på bilden: Beror på vem som tar. Men i de flesta fall så tar jag själv, tack.
Har några av dina vänner barn: Nej.
Har någon någonsin kallat dig lat: Mamma såklart.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Eh, en Beatles tror jag?
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Ekologisk lättmjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Hm..? Tror det!
När var senast någon stötte på dig: Usch Gud jag vill inte tänka på det! Haha.
Vad åt du till middag: Igår - Förrätt: Pilgrimsmussla med blomkålspuré, friterad purjolök och sallad. Huvudrätt - Gös, svartrötter och spenatgrejsimojs. Efterrätt: Chokladmousse. Min föräldrar gillar att laga mat...
Använder du huvtröjor: Nej.
Kan du vissla: Ahrå.
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Ja.
Vem var den sista som ringde dig: Få se nu... Anna!
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Gillar inte nöjesfält så mycket.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Jo, det är nog möjligt.
Vilket riktnummer befinner du dig i: 018.
Tittade du på tecknat när du var liten: SJÄLVKLART!
Hur många syskon har du: En syster.
Är du blyg inför det motsatta könet: Haha nej!
Äger du några band t-shirts: Hm... Nej.
När flög du senast: Till Dublin i September. Vill resa nu.
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 5.
Läser du för skojs skull: Ja gärna, om jag har tid.
Pratar du några andra språk: Engelska y un poco español.
Diskar du din egen disk: Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt: Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop: Min egen är en laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Försöker och försöker, man är väl så illa tvungen i skolan?
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej inte direkt.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Näe.
Kan du kasta macka: Nej, 3 plask är nog mitt rekord.
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, men det vore grymt kul att åka dit!
Vad har du med dig in på bion: Popcorn, godis och läsk. Om jag sattsar.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Är - Jag gillar bild, matte och svenska.
Gillar du att flyga flygplan: Alltså egentligen inte, får alltid sjukt ont i öronen.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Omtänksamhet.
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Ja det är nog möjligt.
När sov du senast på golvet: På madrass? Oj det var sjukt länge sen!
Vilken är din favoritdrink: Kan väl inte påstå att jag dricker så mycket drinkar.
Gillar du din boende situation: Ja lätt.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 6-7. Sedan börjar det bli jobbigt.
Äter du frukost dagligen: Alltid.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Varierar.
Vilken är din favoritfrukt: Svårt! Fast mandariner är praktiska och goda.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17 ljuvliga år.
Tror du på liv på andra planeter: Eh, ja?
Tror du att Gud är man eller kvinna: Gud finns inte.
Hur valde dina föräldrar ditt namn: De blev inspirerade när de var på Gripsholmsslott, där fanns det tavlor på Drottning Lovisa. Så dom tyckte det var fint och slog till på det!
Gillar du senap: Arå.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Nej helst inte.
Sover du på sida, mage eller rygg: Mage/sidan.
Tycker du om att krama folk: Jaaaa!
Skulle du säga att du är trendig: Varierar.
Äger du en digitalkamera: Yes, Pentax Optio L20.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Haha, det fula håriga monstret.
Tycker du att du är attraktiv: Beror på när. Klockan 21.00 en fredag - ja. Klockan 12.34 en lördagmorgon - nej.
Vad är du allergisk mot: Inget, jag åt mycket smuts när jag var liten.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Haha, kanppast.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Vet inte, har sett en namnlista som dom skrev då, men kommer inte ihåg nu.


Borde klä på mig, ha en trevlig lördag!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Linda

du hittar ID återförsäljare på www.idmakeup.se :)

Postat av: Sofia

haha, själv klädde jag på mig vid sex. En helg är helg. ;)

2007-01-21 @ 17:15:17
URL: http://litenfotar.blogg.se
Postat av: Wetter

MY LOVE!

2007-01-21 @ 22:45:52
URL: http://weelin.blogg.se
Postat av: anna

hahahahahahahahahaha försök inte! det var BALTAZAR!

2007-01-23 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback