Matte.

Godagens!
Sitter på en inte allt för interessant mattelektion. Nej, genomgångar är inte min starka sida.
Har iallafall smaskat lite på en
Marabou Kex, ni vet, den som går på reklamen hela tiden
om nåra som spelar basket. Den var god. Men reklamen går mig verkligen på nerverna...
Idag har jag annars haft idrott, fysik och hälsosamtal med skolsköterskan. Jag sa mest
att jag mådde bra, och hon sa också att jag mådde bra, sedan babblade hon på i evigheter
om klamydia och andra könssjukdommar. Huh.

I eftermiddag borde jag verkligen sätta mig ner och plugga. Plugga länge. Det skulle kännas
skönt. Well... Jag vet ju hur det brukar bli när jag ska plugga. Men lite borde jag allt göra.
Åh, en trevlig sak är att en söt hund kommer till oss idag! Då ska jag nog ta mig en långprommenad.
Vad mysigt. Nej, nu ska jag försöka hänga med lite här borta i linje diagrammen. Blä, matte A är så
sjukt tråkigt. Give me something hard, please!

Puss och kram!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: christina

hej : ) sökte runt lite och hittade dig helt plötsligt . Allt bra ?

Postat av: snor

ÅH EN HUND! vill du promenerade med den med mig idag? jag slutar kvart över tre. fast jag kanske går hem klockan ett. vi får se! men vi kan prata om det på lunchen (: pusspusspuss

2007-01-12 @ 11:18:26
Postat av: Lovisa

Christina: Nejmen hejsan! Vad kul att du hittade mig. Jo, allt är bara bra. :)
Anna: Såkart jag ville det! Hunden ville också...

2007-01-12 @ 13:54:43
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback