Reashopping.

Godkväll!
Pust, jag är verkligen helt utmattat. Jag fattar inte varför jag blir det varje gång efter att jag
har gått på stan. Okej, idag hade jag i och för sig mördarskorna på mig. Men jag får väl
skylla mig själv. Som är kort. Och vill vara lång. Typ. På stan var det iallafall otroligt trevligt,
dels för det mysiga sällskapet - anna, och dels för en hel del nice fynd. Anna hittade
skitsnygga Acne-jeans på rean + ett par söta Day by Mikkelsen. Jag fyndade också på rean,
ett Bruuns Bazaar-oversizelinne och en rubbad, dimmblå tröja från Hunkydory. Från 899 till
230 spänn. Det var riktigt trevligt! Men nu är jag som sagt var trött som en björn på vintern
och har sjukt ont i fotsulorna. Sååå... jag ska nog krypa till kojs alldeles strax.

shopping

Kram!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback