Sista lovdagen.

Godmorgon!
Idag är det alltså sista dagen på lovet. Pain in my heart! Jag vill aldrig mer gå till skolan.
Eftersom att jag inte har gjort nått annat på lovet än att skjuta upp allt skolarbete som
måste vara gjort tills imorgon, så kommer jag att få sitta å plugga hela dagen. KUL!
Aja, jag har bara mig själv att skylla på.
På landet var det iallafall mysigt. Jag myste mest, åt godis och dom sista marsipangrisarna.
Och träffade Isak! Han var söt som vanligt. Såklart. Igår såg jag på en väldigt bra film.
Back
to Cold Mountain
. Seriöst jag är kär i Nicole Kidman. MH! Och för att inte tala om Reneé
Zellweger... Alltså jag har verkligen sett många bra filmer under lovet (vissa har jag ju redan
sett hundra gånger, men dom är fortfarande bra!). Här är min jullovsfilmlista:

Back to Cold Mountain
Fanny och Alexander
Dogville
A sense of a women
Marie Antoinette
Så som i himmelen
Släkten är värst
Ocean's Eleven
In the mood for love (verkligen en ball film, från HongKong.)
Pingvinresan
m.fl.

Nej, nu måste jag gå och käka lite frukost.
Hejsvejs!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback