beelzibub has a devil but a side for me.

Tjena!
Vill helst av allt krypa ner i min säng nu och läsa nya Elle, men det blir en liten update här först.
Idag hade jag väl inte direkt några riktiga lektioner, utan jag hade bara betygsnack på spanska,
och jag fick även mitt betyg på matten (matte A + B). Sedan var det kör för hela slanten. Vi ska ju
sjunga imorgon på 3:ornas student. Det kommer att bli braaa. Sedan har jag tillbringat mycket tid
med Anna och bandet som hon sjunger med. Sjukt duktiga är dom! Och de har bara repat en gång,
och det var idag. Jag vill spela in och lägga upp här typ. Eller kanske få deras autografer. Status,
status. Efter de hade repat klart så drog jag och Anna ner på stan. Jag hämtade ut mina nya linser
och Anna gick till musikskolan. Jag slank sedan in på Indiska och köpte en röd fodralklänning (ja,
jag håller mig fortfarande efter listan, i'm good!). Som egentligen är ett linne. Jag är så het i den. Ouff.

Idag började jag förresten skriva om mitt historiska PM också... Så drygt. Men aja, pappa hjälpte
mig så nu kommer det att bli grymmare än grymmast.
Nu måste jag sova. Nattinatt!

image95

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback