SLUT!

YES, NU ÄR DET SLUT PÅ ETTAN! JAG KLARADE DET, JAG KLARADE DET!
Whiooo, jag är så glad. Skolavslutningen gick inte så superbra därimot... Jag försov mig så jag
hann inte käka någon frukost, och var jättestressad och allt... Så sjöng jag ju med skolkören och
jag kände hur det svartnade för ögonen när jag stog där framme, men då var det typ precis slut
och jag skulle gå och sätta mig igen i publiken, men då tuppar jag av påväg till min plats. Så himla
pinsam du är Lovisa. Så jag mådde väl inte så jättebra... Menmen. Anna var iallafall jätteduktig när
hon sjöng "Hold the Line" med sitt band. Eller inte sitt band, men med ett band. Hehe.

Nu är jag och Anna hos mig, Anna lockar håret och jag sitter här och har ont i huvet. Men jag kan
ju inte ta en Alvedon eller så eftersom att jag förmodligen kommer att inmundiga alkohol ikväll.
Höhö. Men nu ska nog jag också börja göra iordning mig snart!

SOMMARLOV, YIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIEEE!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: norsk cd-kusk fra oslo

du må icke inmundige alkobrus forsen jag forteller dig!

2007-06-14 @ 18:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback