Söndag. Trött. Sliten.

Hejhopp!
Hu, jag är trött och väldigt inte fräsch idag. Men sånt får man ta när gårddagen var super.
Efter att ha varit med min söta, söta kusse och min mor nästan hela dagen (lunch i stads-
parken, lek i lekparken, Pelle Svanslös-hus!) (obs: plugg också) så piffade jag till mig lite
och åkte hem till David. Där hade vi jättemysig middag. Det blev grillat. Mums, så hima
sommrigt och härligt. När vi hade ätit upp så kikade vi lite på Pirates of the Caribbean 3
och mumsade i oss rabarberpaj. Senare på kvällen så begav jag mig till en grillplats i närheten
där Elin och hennes vänner väntade. Vi visste inte riktigt vad som skulle hända/vilka som
skulle komma, så förväntningarna var väl inte jättehöga, men det visade sig att det blev
skitkul! Det kom många roliga människor. Massor olika typer av människor. Och det var
kul tyckte jag. Yes, kvällen var jättetrevlig, kul att lära känna lite nytt folk och så också.
Men framåt två så hade det mesta folket dragit och då skulle dom sista ner på stan på efterfest,
men det var inte jag så pepp på. Så jag och Elin begav oss hem till henne och sov.

Idag vaknade jag klockan 8. Varför vaknar man alltid så tidigt när man har varit uppe sent?
Det är sämst! Snart blir det lunch och sedan väntar min älskling fysiken på mig. Wonderful...
Puss och kram!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback