Väl godkänt.

Hallå hallå!
Oh my vad skönt att det är helg. Visst, denna helg kommer att bli en helg i pluggandets (fysikens)
namn, men ändå, skönt med lite sovmorgon och om jag tar en liiiiten pluggpaus kanske jag kan
sitta i solen en stund. För vädret börjar ju återhämta sig! Underbart! Idag har annars varit en dag
som kan förkortast med "väl godkänt". Fick nämligen tillbaka två prov, ett PM och fick (som jag
sa) veta vad jag skulle få för betyg i kemi - och resultatet blev VG på allt. Haha, vilken medelmåtta
jag är. Fast jag vet ju att jag skulle klara mer, men då skulle jag få lägga in så mycket kraft och
energi på skolan och det orkar jag ärligt talat inte. Dumt, men så är det.
Annars så bjöd vår söta matbespisning på grillat idag! Åh, jag älskar min skola. Och alltså, grillat
utomhus på riktiga grillar. Väldigt sommar. Väldigt skönt att jag bara har 6 skoldagar kvar. Väldigt.

Helgen ser annars ut såhär (yes, jag kör hårt på listor, haha!):
  • Äta ute med familjen ikväll.
  • Imorgon kommer min kusse Beata. Hon, jag och mamma lunchar på stan och jag kanske
    tar en liten sväng också. Vill hitta skor!
  • Plugga.
  • Vi får se vad kvällen bjuder på. Små fåglar har viskat i mitt öra om diverse barbecues och partyn!
  • Plugga.
  • Städa mitt rum + byta lakan.
  • Plugga.
  • Plugga.
  • Plugga.
  • Plugga.
  • Plugga lite till.
Yepp, detta kan ju inte bli annat än en mycket... eh, givande helg.
Adios!
/Lovisa
Ps. DET ÄR JUNI IDAG! Helt sjukt! Juni = sommar. Yippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback