En ond dag.

Hejhej!
Usch och fy, inte för att måndagar någonsin är sådär superkul, men idag var iallafall riktigt
tråkig. Blä. Vädret var sämst. Skolan var sämst. Vi gick till klockan fem. Jag är trött som en
björn på vintern och har alldelles för mycket plugg för att sitta här, egentligen. Men jag orkar
inte. Just nu. Jag vill vara i Paris (jag och mamma ska ju dit i sommar). Eller i Köpenhamn
(dit ska jag med Anna).

image73
Jag och Anna i sommar. Bild från allposters.com.

Nu håller jag på att göra lite efterforskningar både på internet efter fakta och bilder, men även i
min garderob, efter en viss
Amelia Bloomer. I min garderob letar jag p.g.a. imorgon ska vi ha en
historisk fest på skolan, med alla 1:or, och då ska man vara utklädd till den historiska person
som man har blivit tilldelad. Så jag måste alltså hitta bra utklädningskläder...

Hoppas att ni hade en bra dag, see you!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback