I'm just a poor boy.

Hej!
Herre min Gud vad trött jag är. Ska verken bli övernaturligt skönt med fyra dagars-
lov nu. Precis vad jag behöver. Imorgon åker jag ut på landet. Dit kommer mina
kusiner, så det blir kul. Den ena kusinen är bara några månader gammal, och jag
har bara träffat honom en gång, så det ska bli kul att se honom igen. Sedan så
kanske vi tar en tur med båten också. Guuud, vad härligt. Jag älskar verkligen att
åka båt, havet och skärgården.

Dagen i skolan var väl rätt vanlig. På morgonen hade jag muntliga Engelska Nationella.
Det gick bra. På lunchen var jag med Maya, och vi drack te. Båda har ont i halsen, så det
var mysigt. Sedan invigde jag mina linser också! Efter en stunds fifflande fick jag tillslut
in dom, haha. På eftermiddagen hade jag kör. Vi började repa in Bohemian Rhapsody.
Det gick bra, förutom att jag hade vissa svårigheter att koncentrera mig pga av en viss
persons ständiga blickar...

Nu ska jag ta min dagliga dos av SATC.
Puss!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maya

aa våran te-stund var väldigt mysig. jag e i sunne nu, de e ganska mysigt. sitter i våran mysiga soffa i köket med assa, karin(min lilla kusin) och ana. assa o karin sitter o dissar varandra genom att rita bajsbilder på varandra. det är faktiskt ganska kul. saknar dig honey! PUSS

Postat av: snor

hahaha kul med blickarna. haha och ofta nån fattar vad satc betyder. låter som nått jävla läkemedel hohoh.

2007-05-20 @ 22:07:30
Postat av: Lovisa

snor: Haha, jagvet. Ganska läskigt också... Verkligen stirr-blickar liksom. HAHA, ja det gör det! xD Kul.

2007-05-20 @ 22:09:12
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback