In the kitchen all night long.

Godkväll... eh natt!
Väldigt skönt att det är fredag. Veckan har känts lååång... Idag efter skolan så har jag
fixat och donat lite med Maya. Först var vi och handlade, sedan åkte vi hem till mig och
började laga lite på en rätt som vi ska käka imorgon på Annas födelsedagsmiddag som
jag ska ha. Det var mysigt, men lite kladdigt... Haha. Sedan höll vi mest till i köket hela
kvällen. Fast vi käkade lite middag också förstås. Vi rockar i köket! (Haha snacka om att
jag tar åt mig äran, för det mesta jobb som Maya gjorde!)

Jag ska sova nu, men först kan ni få se den här bilden:

image65
Snygg... Oranget rouge och läppstift kanske är något man borde satsa på? Well... Kanske blir
lite väl mycket. Nej nu ska jag plumsa ner i sängen.
Godnatt babes!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback