Jag behöver en väckarklocka.

Tjingeling!
Haha, idag gjorde jag det igen. Fast idag var det inte lika farligt som igår, idag vaknade
jag faktiskt redan kvart över 8. Men, jag orkade inte stressa jättemycket för att försöka
komma i tid till skolan (som börjar halv 9), för jag skulle ju omöjligt hinna. Så jag hoppade
helt enkelt första lektionen. Som endå var gympa, och den är jag ju inte med på... Hur som
så betyder detta (försovit mig två dagar i rad alltså) att jag behöver en ny väckarklocka. Min
nuvarande är min mobil, och den vaknar jag tydligen inte av. Jag vaknar, stänger av den och
somnar om. Men grejen är att jag har säkert tre väckarklockor redan, men jag använder dom
inte för dom stör mig så himla mycket! DOM TICKAR. Hur ska jag kunna somna när jag hör
"tick tick tick tick" osv? Det är fullständigt omöjligt.

Aja, jag får väl försöka hitta en väckarklocka utan tick. Och juste, digitala väckarklockor funkar
inte heller, för på dom LYSER siffrorna..!

Snart har jag lite mysig fysik.
So long!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback