Jag hjärta tandläkaren.

Heeej!
Aoo, mina fötter värker! Gick på stan med Maya efter skolan, och innan det hade jag
stått upp länge på kören. Borde ta ett fotbad, med fotmassage och allt... Iallafall här
är en liten resumé av min dag: vaknar upp och känner hur pigg och glad jag känner
mig - kollar på klockan som visar halv 11. Oups. Så jag fick skynda mig till skolan och
kom dit lagom till lunch... Haha. I skolan var det sedan spanska, efter det åkte jag till
tandläkaren. Åh, jag älskar tandläkaren! Det är så mysigt, jag tycker till och med att det
är skönt när dom plockar bort tandsten. Vilket jag nog är rätt ensam om, haha. Hon
(tandläkaren alltså) putsade och slipade (eh okej, inte ordagrant) på mina tänder ett
tag. Gud så rent och fint det blev. När jag var klar där åkte jag tillbaka till skolan, fick
snacka betyg med min NaK-lärare, låg på mvg vilket känns skönt. Sedan stress-skrev
jag klart labbrapporten och lämnade in den. Efter det gick jag på skolkören och sjöng
Bohemian Rhapsody. Dodidoo...

På stan köpte jag diverse hemligheter. Några av hemligheterna var till min lillasyster
som fyller år på fredag. Jag köpte massor av kläder till henne. Förresten blev jag för-
vånad när jag var på H&M's barnavdelning - dom hade förvånansvärt mycket snygga
grejer! Asså som jag skulle kunna tänka mig att ha. Supriseigt.

Nu ska jag nog handla ostbågar eller något annat gott som jag verkligen är värd för att
ha... eeeh... överlevt dagen. Well... Hehe. Sedan blir det Greys Anathomy.
Pease out!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback