Kort skoldag + synen tillbaka (?).

Tjaaa!
Idag gick jag bara i skolan från 10.45-12.05, vilket var skönt. Visserligen hade vi en
lååång jobbig kemilektion som jag får ångest av eftersom att jag inte alls hänger
med och vi har det gigantiska riksprovet på tisdag nästa vecka. Blurk. Inte alls kul.
Efter skolan skulle jag egentligen träffa Anna, men hon hade blivit sjul. Feber och
allt. Jobbigt... Själv känner jag mig inte heller helt kry. Halsen känns jättekonstig.

Lite senare i eftermiddag ska jag äntligen gå och få mina linser! Aah, vad kul det ska
bli att se utan glasögon. Och även se bättre utan glasögon, för mina nuvarande är
alldelles för svaga.
image61

Nu blir det antagligen lite Sex and the City. Mums, i love
them. Kanske skulle baka
något också? Slänga ihop en kladdkaka kanske... Får se.

Peace!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maya

jag känner mig inte heller riktigt kry. ont i halsen typ... asjobbigt. jag har varit i sthlm idag, de va tråkigt. saknar dig, hihi. jag åker till sunne imrg... PUSS

Postat av: Maya

välkommen tillbaka till blogg-världen förresten! vi har saknat dig!

2007-05-15 @ 17:48:50
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback