NYSTART!

Hej bloggen!

Okej, senast jag skrev var den 20:de Februari. Men nu har jag bestämt mig för
att jag vill börja blogga igen. Eller jag tänkte iallafall prova ett tag.
Bra saker med att blogga:
  • Jag tycker faktiskt att det är väldigt kul att blogga.
  • Det är kul att skriva.
  • Det är skönt att bara få skriva ner det man har i huvudet för tillfället.
  • Det är kul med feedbacken man får i kommentarerna.
  • När ingen inte vill/orkar/kan lyssna så kan man skriva ner det i bloggen (förutsatt att det inte är allt för personligt!).
  • Nu när två av mina bästa kompisar åker bort i ett år vill jag ju ändå att dom ska kunna ta del av min vardag. Jag vill ju helst inte att ni glömmer bort mig babes!
Så nu vet jag varför jag ska blogga! Hoppas bara att några av mina gamla läsare
hittar tillbaka till mig.

Puss!
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: filip

tänk om man inte får någon feedback då?

2007-05-14 @ 23:25:11
Postat av: Lovisa

filip: Näe då blir det tråkigt. Nejmen ibland får man ju någon kommentar... Och jag menar inte att man MÅSTE få kommentarer, jag menar bara att det är en kul grej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback