Sömnlösa nätter och bibliotek.

Hej bloggen!
Åh... Sitter här i biblioteket och grämer mig över att jag inte kunde sova inatt. Fan. Precis vad jag
inte behövde. Måste ju plugga jättemycket ikväll, och jag kommer somna över böckerna. Ååååh.
På morgonen hade jag idrott, men jag hittade inte var någonstans vi skulle vara så jag satte mig
helt enkelt här istället. Hehe. Har bland annat tidsfördrivigt mig med att göra ett tråkigt
test om
vilket "bloggtyp" man är. Haha, snacka om onödigt. Jag blev dagboksbloggaren, det stämmer väl.

Jag blir så trött av vädret. Igår var det lite mysig höststämmning. Men nu är det bara äckligt och drygt.
HALLÅ SOLEN VART HAR DU TAGIT VÄGEN!?
Apropå solen så sammanställde jag en liten lista på vad jag ska göra i sommar. (Ja, jag gillar listor)
Here it is:

- Midsommar med Maya (?).
- Jag och mamma drar till Paris.
- Jag tar flyget ner till Skåne och är med Elin dagarna innan hon åker.
- Fortsätter till Falsterbo där jag och Anna ska glassa runt bland miljonärerna.
- Vi åker över till Köpenhamn och shoppar för hela slanten.
- Åker hem till landstället i stockholmsskärgård. Åker massor av båt, solar, badar och umgås.
- Det årliga släktkalaset! :S
- Sista veckan är förhoppningsvis jag och ett anatal vänner på mitt land och partar så golvet skakar!

Idag blir det annars spanska (ska kanske få tillbaka fler nationella prov-resultat? Scary!), fysik och matte.
Nej, idag är inte pepp. Hoppas du får en fin dag i alla fall!
/Lovisa


Kommentarer
Postat av: annapannastektefläsk

hahah skoj. jag vill följa med på ditt släktkalas å klämma på din morfars bot..hrm...kinder! köpenhamn blir niiice jag vil shoppa nu! förresten har 10 personer intygat mig om att alla har öppet på onsdag. SWEET!

2007-05-31 @ 18:04:58
Postat av: Jennie

Låter som en supersommar! :)

Postat av: Lovisa

anna: Haha, du kan vara tyst! Ååh, toppen, då drar vi till Stockholm då!
Jennie: Det tror jag att det ska bli också. :)

2007-06-01 @ 13:53:41
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback