Sovmorgon.

Hejsan!
Gud så skönt det var att få sova ut idag. Visserligen så vaknade jag av mobilväckarklockan
som ringde, men jag ville ju inte sova bort allt för mycket av dagen... Idag ska jag och min
far på en liten räd på stan. Det ska inhandlas skivor och det ska lunchas. Nice. Sedan måste
jag plugga... Blä.

Eftersom jag inte ha något bättre för mig nu så gör jag en liten lista;
Din ålder: 16 (OCH ETT HALVT!)

Födelsedag: 9 oktober.
Syskon: Sofia som fyllde 12 igår, grattis babe.
Hårfärg: Vet inte? Kanske mörkblont med blonda slingor och underst brunt/ljusbrunt.
Ögonfärg: Vet inte? Kanske blå/gröna/grå.
Vad shoppar du helst: Skor är faktiskt roligast. Och det är så skönt också, man behöver inte gå in i ett läskigt provrum och ta av sig massa kläder och allt.
Hur många skor har du? Runt 15 par kanske...
Hur många par byxor har du? Öh, har inte så stor koll alltså! Kanske 4 par som jag använder.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, ärvda smycken från mormor. T.ex. mitt diamanthjärta.
Färg: Blått och grått är min grej.
Sport: Är inte min grej.
Ord: Haha: Veriasion, yogert, knorrar i magen m.fl.
Snusat?  Nope.
Hoppat bungyjump? Never!
Brutit mot lagen? Ja.
Fått dig själv att kräkas? Ja.
Vad använder du för schampo? Ett som luktar jättegott av nektar. Kommer inte ihåg märket.
Vad är du mest rädd för? Att bli ensam kvar.
Vad lyssnar du på just nu? Ebba Forsberg.
Pizza eller choklad? Choklad, läääätt.
Guld eller silver? Massor av silver!
Roligast idag:
Det vet jag inte än, men middagen ikväll blir nog jättekul.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Borsta mitt hår och klä på mig.

Nu ska jag göra svaret på sista frågan.
So long!
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback