Vill man vara fin behöver man inte lida pin.

...Nej, för man kan ju ha ett väldigt skönt och mysigt spa! Det hade jag och anna
idag. Så nu känner jag mig så gott som ny. Och nästan lika len som en
sån här!
Jag skrubbade mig med bodyscrub, hade lermask, hårinpackning och smorde in
mig i diverse krämer efteråt... Mys.

Vad har jag gjort annars idag? Joo, jag slutade skolan rätt tidigt, vid halv två, väldigt
skönt. Då gick jag hem och superstädade mitt rum. Alltså det var verkligen värre än
ett bombnedslag, så det var skönt. Anna kom efter ett tag också. Vi busade mest lite,
och planerade även försäljningen av hennes väska som kommer att göra henne ca.
5000 kronor rikare! Sånt är trevligt.

Nu ska jag sova, WOW klockan är bara halv tolv. Snark.
Puss!
/Lovisa


Kommentarer
Postat av: Maya

Haha! Lovisa du kommer aldrig kunna somna tidigare än 11

Postat av: Lovisa

Maya: Jag vet... Det är det som är sanningen... Nu är klockan iallafall 01.17, sååå.. GODNATT!

2007-05-26 @ 01:18:17
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback