home again.

image191

HELLO!
Skulle bara meddela att jag överlevde London. Och det var helt helt helt fantastiskt. På dagarna gick vi i affärer, på marknader, museér eller bara strosade runt i en park eller i små mysiga Londonska kvarter. Vi fikade på Starbucks, åt kinesiskt, indiskt, italienskt (allt var hur gott som helst). På kvällarna gick vi pupprundor och träffade fina engelsmän, drack öl eller gick på ett vattenpipeställe eller på bio. Vi bodde mitt i smeten, vid Piccadilly Circus. Den här resan kommer jag aldrig glömma, den har verkligen varit amazing. Och självklart var det underbart att träffa Maya igen.

Nu har jag ångest och imorgon bröjar skolan igen. Vill verkligen inte.
Love från er Lovisa

Kommentarer
Postat av: hahahaha aojaoaja

hahahahaha jag dör jag dör hahahah PUPPrundor haha ojojoj

2007-11-05 @ 13:00:21
Postat av: Lovisa

HAHAHA OJ! Hahaha, väldigt roligt. Jag kan ju inte skriva. Borde inte skriva en ofentlig blogg, jag skämmer ut mig! Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback