hur man botar en fanatiker.

Hallo!
Men hörrni jag är så trött så trött så trött. Jag var carzy i skolan av trötthet och när jag kom hem halv fem så KÄMPADE jag mig igenom 20 sidor i boken 'Hur man botar en fanatiker' av Amos Oz, och sedan somnade jag på fem röda. Herregud. Sedan var jag tvungen att vakna, för då skulle jag äta och sedan var jag tvungen att skriva religionsläxan som utgick från det jag hade läst i boken... Inte direkt lätt liten läxa då jag skulle försöka komma på en lösning för Israel-Palestina-konflikten. Well well. Nu har jag legat i sängen och sett min dator gå mot stupet (= har fått virus på datorn och den håller nu på att packa ihop. Internet funkar inte, eller snarare webbläsarna Mozilla & Explorer). Det suger ju lite. Nu tjuvade jag i alla fall syrrans dator ett tag. Kikade lite på Boston Tea Party (pure love) och slösurfade lite. Men nu måste jag gå och knåpa ihop en engelskaläxa. Drygt. Jag vill sova.

Imorn är det fredag, hur skönt är inte det!?
Love. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: fölis

men alltså haru inte virusskydd? :o var det det där med omg you naked-grejen? suuuurt

2007-11-23 @ 10:29:33
Postat av: Lovisa

fjölis: Näe, det är så dyrt och jobbigt... Mhm det var det. Jävligt surt...

2007-11-25 @ 16:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback