I'd bury my dreams underground.

Hej söt ni!
Idag är en tisdag vilket alltid betyder att jag är sjukligt trött. Sov en stund när jag kom hem. Sedan gjorde jag religionsläxan.... Måste fixa spanskaläxan också. I skolan var det fine. På matten har vi börjat med dervatan, lite svårt att förstå såhär i början, men det ljusnade efter ett tag. På eftermiddan blev det mer matte i form av en mattelabb.

Hörrni jag bröjar redan få ångest inför julklappsinhandlandet. Alltså inte för att jag inte gillar det, jag älskar att handla julklappar, men det känns som att jag inte kommer att hinna! Sista veckorna innan jullovet blir rätt köriga, med prov och sånt. Men på fredag iallafall ska jag ut och göra en första julklappsräd. Det blir nog bra.

På lördag är det första december! Det är underbart! Jag undrar vad det är för slags julkalender i år?
Nu ska jag ner och kirra lite middag. Love. /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Maysen

jag har redan köpt alla mina presenter, väldigt nöjd med dem:D om du vet något kul du sett här i london kan jag köpa det till nån där hemma så kan du ge mig pengar. om du vill ge nåt exotiskt från london liksom ;)

Postat av: Lovisa

Maysen: Gud vad skönt för dig! Men jag ska som sagt var ut imorn och försöka hitta nått... men det är så svårt till vissa. Till exempel till far min. Aja, jag får leta. Vad snällt av dig! Men just nu vet jag inte direkt någonting... Jag får säga till om jag kmr på nått. :)

2007-11-29 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback