17 jordsnurr.

image185
Hej!
Som jag sa så skulle jag inte ha tid att skriva de närmaste dagarna. Men igår gjorde jag iallafall spanskaprovet och idag gjordes fysikprovet. Båda proven var rätt rysliga. Jag har ont överallt. I armarna från boxningen på gympan igår, i huvudet av stress, i magen av mens, i resten av kroppen av vanlig trevlig trötthet. Så jag tänkte strax göra mig en kopp hemmagjord varm choklad och krypa ner nånstans med nya Elle.

Men först måste jag bara skriva några rader om min födelsedag.
TACK SÅ JÄTTEJÄTTEMEGASUPERMYCKET
för alla gratulationer från jordens alla hörn! Sverige, Nya Zeeland, England, Bryssel. Tack! Dagen var jättefin (trots att jag var tvungen att plugga en hel del...). Jag fick jättefina presenter på morgonen. Bland annat en mobil. En
sån här för att vara exakt. Paketet från Elin blev jag också väldigt väldigt glad för. Tack en än gång!

Imorse var det förresten minusgrader för er som inte noterade det. Jag satte på mig vintermössa och vinterhalsduk och myste.
Pussar och kramar! /Lovisa

Kommentarer
Postat av: kristina

jättefin mobil, alla får mobiler på sina födelsedagar nu, jag vill itne ha det. för jag älskar min bejbi redan :)

Postat av: Maysen

ohlalaaa:) här har alla din Prada mobil som du ville ha. kanske kan sno en....(A)

2007-10-12 @ 13:14:22
URL: http://horacehorsecollar.blogg.se
Postat av: Lovisa

kristina: Jaa, du har ju värsta finiga mobilen redan! :)
Maysen: Haha, kan tänka mig att dom har det. Nää, jag är så himla nöjd med den jag har!!

2007-10-12 @ 23:34:52
URL: http://lovisaochlitetill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback