did the drums in the streets make the people dance?

Tjolahopp!
Fredag IGEN! Helt galet vad snabbt veckorna går! I skolan idag hade vi kalas hela dagen för Anna (S) som fyllde år. Och så bjöd skolan på godis och trevlig spökmusik. Jag fick lite Harry Potter-dataspel-vibbar. Mums. På lektinerna gjorde vi... ingenting. När skolan var slut åkte jag hem till Anna och käkade kaka och drack kaffe. Sen sjöng vi julsånger och sen åkte vi iväg till Friskis & Svettis. Ett finfint pulsmedel-pass. Fast nu är jag illamående och det kommer säkert ta år innan middagen serveras. Jaja, sånt är livet tänkte jag säga, men så kom jag på hur otroooligt töntigt uttryck det är, hahaha.

Hallå på måndag drar vi! TJOHO! Ska bli extremt dundersuperaskul. Så i helgen måste jag fixa packning och kolla upp hur man tar sig från flygplatsen till hotellet och lite annat sånt stuff... Måste även fucking plugga. Blä, har jättemycket skolgrejs att göra egentligen. Men det låssas vi inte om!

Måste äta nått nu innan jag svimmar!
Puss och kram /Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback